rottweiler stuurt bij ....

De babbelbox hier kunt u over alles praten waar op het forum verder geen onderwerp voor is.

Moderator: Moderators

rottweiler stuurt bij ....

Ongelezen berichtdoor Moderator » di okt 17, 2006 6:19 pm

Rottweiler achter stuur tijdens dodelijk ongeval'-De Telegraaf, 19 oktober 2000
Een 40-jarige automobilist die zijn Rottweiler zou hebben laten sturen en met zijn auto een dodelijk ongeluk veroorzaakte, hangt een flinke gevangenisstraf boven het hoofd.
J. van den B. uit Best reed volgens getuigen niet zelf toen het fatale ongeval gebeurde. De getuigen zagen dat de Rottweiler achter het stuur zat en dat Van den B. liggend op de passagiersstoel de pedalen en het stuur bediende.
Tijdens een inhaalmanoeuvre botste hij januari dit jaar op de Anton Coolenlaan in Eindhoven op drie auto's. Een 29-jarige man uit Geldrop kwam daarbij om het leven, zijn 23-jarige vriendin raakte zwaargewond. Van den B. zei gisteren voor het gerechtshof dat iemand anders achter het stuur zat. Hij wilde de naam van die ander echter niet noemen. Advocaat-generaal mr. J. van Zon eiste voor het gerechtshof in Den Bosch vijf jaar cel en zes jaar rijontzegging. Advocaat mr. H. van Dijk vroeg om vrijspraak omdat niet uit te sluiten is dat een ander achter het stuur zat.
Van den B. draaide de zaak voor het hof zelfs om: een van de tegenliggers die hij was gepasseerd zou terecht moeten staan. De bestuurder was volgens hem harder zijn gaan rijden toen hij zag dat de inhaalmanoeuvre zou mislukken.
Moderator

Ongelezen berichtdoor Guus » do okt 19, 2006 8:30 pm

Tja ik weet niet maar als je de familie van de man zou zijn zou ik zeggen pak die man zelf maar als hij niet wil zeggen wie er wel gereden heeft...
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Re: rottweiler stuurt bij ....

Ongelezen berichtdoor Aimelia » ma okt 04, 2010 8:17 am

Hallo daar,

Op 4 januari 2000 heeft dit 'ongeval' (hij is veroordeeld voor doodslag op de 29-jarige man en poging tot doodslag op de 23-jarige vrouw) plaatsgevonden en nu, meer dan 10 jaar na dato, kom ik dit bericht dan ineens tegen. Je vraagt je waarschijnlijk af wie ik dan ben. Nou, ik ben die (toen) 23-jarige vriendin uit het artikel. Dus de 29-jarige man die om het leven is gekomen was degene met wie ik een toekomst aan het opbouwen was, waar ik samen een huis mee had gekocht en waar ik 6 weken zwanger van was. En dan is er zo'n randdebiel en in klap had ik niets meer. Geen vriend, geen zwangerschap, alles in 1 klap weggeslagen. Ik was dusdanig gewond dat ik niets heb kunnen doen voor zijn begrafenis, sterker nog, ik kan me er bijna niets meer van herinneren. Het heeft meer dan een half jaar geduurd voordat ik weer zelf naar de wc kon of mijn haar kon wassen. Een half jaar vloeibaar voedsel moeten nemen en eruit zien als een of andere freakshow. Mijn hele leven naar de klote door die hangplantje. En Bart (zo heette mijn vriend) heeft nooit zijn 30e verjaardag kunnen vieren, toen lag ie al op het kerkhof met mooie graszoden op zijn buik geplant.
Mijn vraag is daarom dan ook waarom dit bericht in vredesnaam in de Lachbox van dit forum staat vermeld? Ik vind het behoorlijk smakeloos en bijzonder pijnlijk om dit hier te moeten lezen alsof het zo grappig is. Geloof mij, ik heb er echt niet om moeten lachen en dat doe ik nu nog steeds niet. Bart is en blijft dood en dat doet pijn. Heel veel pijn. Zeker als je bedenkt dat ie in die fractie van een seconde dat die auto op ons af kwam bewust de keuze heeft gemaakt zich voor mij te gooien, zodat ik nu nog leef. Hij heeft mij het ultieme cadeau gegeven, mijn leven, en daar ben ik hem nu, vandaag de dag, heel dankbaar voor. Maar dat heeft me wel bijna 9 jaar gekost om zo ver te komen. Ik heb blijvend letsel opgelopen, o.a. hersen- en nekletsel en een verlamming in een gedeelte van mijn gezicht, ik ben in het bezit van 2 HBO-diploma's waar ik geen fuck meer aan heb, omdat ik door mijn letsel ook mijn carriere aan de wilgen heb kunnen hangen en dan heb ik het nog niet eens over de psychische schade (o.a. PTSS en ik heb een lange, zware depressie achter de rug),maar dankzij Bart leef ik! Gelukkig gaat het nu goed met me en kan en durf ik eindelijk weer aan een toekomst te denken,met een hele lieve vriend (a.s. man zelfs!), maar het is iets wat ik altijd met me mee zal moeten dragen en dat is en blijft een zware last.
Overigens is J. van de B., oftewel Johan van de Boogaard, een half jaar geleden zelf om het leven gekomen. Hij heeft zichzelf om een boom heen gevouwen tijdens een wilde politieachtervolging. Ik ben heel blij dat ie dit keer zichzelf kapot heeft gereden en dat er nu gelukkig geen anderen mensen ongevraagd door die sukkel zijn omgekomen. Niet dat ie daar bewust rekening mee had gehouden of zo, maar toch.... Dit vind ik trouwens wel een heel geschikt bericht voor hier op de Lachbox......... Opgeruimd staat netjes, toch! Hahahaha!

Groetjes van Tamara
Sometimes a total MENTALCASE, but I finally like myself again!!!
Aimelia

Ongelezen berichtdoor alanda » ma okt 04, 2010 7:55 pm

het is niet om te lachen, inderdaad smakeloos.

ik wens je veel geluk met je vriend.

groetjes alanda
alanda

Ongelezen berichtdoor Aimelia » ma okt 04, 2010 10:03 pm

Beste Alanda,

Ik wil je ff bedanken voor je lieve reactie, vond ik echt relaxed van je. [smilie=smilies12.gif]

Thanx!!!!!!!

Greetzzz en Laterzzz, Tamara
Aimelia

Ongelezen berichtdoor Guus » ma okt 11, 2010 9:05 pm

Ik heb er echt geen idee van gehad dat het zo uit zou pakken ook ik vind het wel even slikken dit verhaal ik zal het daarom verplaatsen naar een "geschiktere" plek dat iedereen het toch kan lezen het verhaal achter dit ongeluk ik ben blij dat jij je verhaal wilde doen en dat het nu veel beter gaat met je.
En zelfs weer aan een toekomst werkt
Wat is gebeurd kan ik niet ongedaan maken maar ik hoop toch dat je er mee om kan gaan...

Ik zal de link op de lachbox laten staan zodat mensen het toch terug kunnen vinden...
Mijn exuses maar meer kan ik er ook niet aan doen..

Groetjes en veel succes met de rest van je leven,
Guus
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor Aimelia » ma okt 11, 2010 10:14 pm

Hartstikke bedankt hiervoor!

Dat mijn verhaal te lezen is, vind ik helemaal in orde. Tenslotte staat het op de goede site, aangezien ik door deze gebeurtenis zelf ook een NAH-patient ben geworden. En als ik niet toevallig door het door jouw geplaatste bericht hier terecht was gekomen, had ik ook nooit van deze site geweten. Ik heb me inmiddels al aangemeld hier en ik vind het echt heel prettig te weten dat ik niet de enige ben die te maken heeft met alle obstakels en onbegrip waar ik dagelijks mee om moet gaan. Fijn om voor de verandering eens wat begrip en herkenning te vinden bij anderen die met hetzelfde kampen als ik.

Groetjes Tamara [smilie=mittelgr032.gif]
Aimelia

Ongelezen berichtdoor Guus » wo okt 20, 2010 2:54 pm

Tja Tamara...

De oorzaak nou ja dat weten we nu allemaal..
Het is soms raar zoals de dingen lopen zoals ze lopen.. dat blijkt maar weer hieruit ik denk dat het nodig was om het bericht daar te plaatsen of zo..
Zo heeft het toch geleid tot het feit dat je hier tercht kwam..
Het was een beste shok voor me om dit verhaal te lezen en dan jouw verhaal erachter te horen dat zet je weer even met de beentjes op de grond .. zeg maar . ;)

Mensen lezen zon verhaal zeggen dan van zet die man tegen de muur en klaar..
Maar de andere kant van het verhaal hoor je nauwelijks of niet..
Dus ik ben blij dat het zo gelopen is om het maar even zo te zeggen..
Welkom hier en leef je uit ;)
Guus
Guus
Administrator
Administrator

Ongelezen berichtdoor MonaLisa » za sep 21, 2013 7:07 pm

Zo hee, jeetje hee.
Wat je vandaag niet hebt gedaan, kan je morgen altijd nog doen.
MonaLisa

Keer terug naar Babbelbox