Hoi allemaal

Wij stellen het op prijs als u zichzelf even voorstelt aan onze bezoekers.

Moderator: Moderators

Hoi allemaal

Ongelezen berichtdoor Theovandoorn » do sep 12, 2013 2:18 pm

Ik ben Theo, 58 jaar oud, en sinds 4 jaar aan het wennen aan het leven na een herseninfarct. Mijn problemen zijn onder meer een zeer sterk verminderd gezichtsvermogen, een waardeloos geheugen, concentratieproblemen en wat "slijtage op de remmen". Hiermee bedoel ik dat ik bijvoorbeeld als ik moe ben in een winkel iets zou kunnen zeggen van "ga opzij", waar ik vroeger uiteraard zou zeggen "zou ik er even door mogen".
Al een keer of drie heb ik gedacht dat ik dit alles prima had geaccepteerd, maar de werkelijkheid doet me nog steeds versteld staan. Zo proberen mijn gezin en ik nu meer begrip voor elkaar te krijgen, want daar schortte/schort behoorlijk wat aan ben ik tot de ontdekking gekomen. Maar voor de rest gaat alles goed :lol:
Theovandoorn

Re: Hoi allemaal

Ongelezen berichtdoor Guus » za sep 14, 2013 9:36 am

Hallo Theo,
Welkom hier !
Gezichts vermogen is vervelend maar soms word dat nog wel eens beter.
Ik wil je geen valse hoop geven maar heel zelden gebeurd het sat de hersens toch een weg vinden.
Dat van je remmen is herkenbaar hoor zul je toch op moeten letten en vermoeidheid voorkomen.
Dat is ook wel zo fijn voor je naasten regelmaat tussendoor slapie van een uurtje zijn heel belangrijk.
En als je zon situatie ziet aankomen even stoppen je eigen kalm maken en denken dat jij degene bent met het probleem niet hun...
Ik en nah.... maatjes voor het leven..
Guus
Administrator
Administrator

Keer terug naar Stelt u zichzelf even aan onze bezoekers voor?